youdontcare

Alla inlägg under april 2011

Av emma - 30 april 2011 18:04

hej igen. jag är fortfarande för deppig för att börja blogga igen så jag får se när jag kommer tillbaka. kommer en massa bilder då också.

 

Av emma - 24 april 2011 19:59

jag tar en paus från bloggandet nu, jag mår inte så bra för tillfället.

men skriver vad som hänt och vad jag tror kommer att hända ändå. är tillbaka om en vecka ungefär.

lördag - jobbade, åkte upp till farmor och fick påskägg och så. fick 100 kr + godis av farmor och 300 kr + en nalle + tre trisslotter av mamma och pappa

söndag - jobbade. köpte filmer, skivor och ett par öronhängen. fick påskogid + pengar av syrran. var hos mormor och morfar som bjöd på mat. stack till hundbadet med faster, syrran, och faster två systrar.

måndag - jobba. mobilia och märkesoutlet. öva inför teknikprov. kanske tatuera.

tisdag - skola. träna. öva inför teknikprov.

onsdag - skola. träna. öva inför teknikprov.

torsdag - skola. kör.

fredag - skola. klippa mig.

lördag - jobba. kanske bio.

söndag - jobba. göra klar svenskan. tatuera, kanske.

 

Av emma - 22 april 2011 15:41

gårdagen:

hände inte så mycket faktiskt. stack aldrig till gymet med maja för vi skulle träffas klockan 12 och när jag ringde maja, halv 12, så vaknade hon nyss så jag pallade inte gå sen. Men vid halv 5 så mötte jag syrran på mobilia men vi stack till triangeln istället för ja ville dra till shock. Köpte ett par långa strumpor där och sen köpte jag rosa nagellack och två par svarta nätstrumpbyxor på H&M. Sen stack vi till mammas jobb och åkte bil hem.

idag:

pallar inte äta något idag. eller jo, mamma lagar fiskpinnar med mos men pappa ser på fotboll och jag är så JÄVLA less på fotbollen nu så jag skiter i att äta. Alltså jag pallar seriöst inte med mer fotboll, det är fotboll alltid. Och speciellt när vi ska äta... Så nu skiter jag i att äta. Jag sitter hellre på mitt rum vid datorn än att titta på fotboll och äta.

Eva va också här idag och lämnade påskägg som var från hon och farfar. Ja fick en stor påse med nötter från TH, lindt choklad och 500 kr på mobilia. Mycket bra :D

 

Av emma - 20 april 2011 19:15

stack till bibblan vid typ halv två och lämnade böcker och så och sen träffade jag maja och vi åkte och träffade katta. haha maja e sån fegis som inte vågade åka på stapel för alla var helt bra där xD. Hahahaha. Och sen gick vi ändå från stapel till eriksfält och tog bussen till lorensborg där xD. Haha och sen köpte maja sitt efterlängtade spel och vi satt lite på gustav och så innan vi tog bussen hem. Kom hem vid lite över 6 och då lämnade jag bara kameran och skateboarden och gick till hundrastgården med min hund och sen va ja ute med henne i typ en timme och nu sitter jag  här. Hahaha det ändå som jag har ätit på hela dagen är en typ kanelbulle och jag e inte hungrig xD. Men tror ändå att jag ska ta något att äta nu och lägga se på despret housewifes från igår för jag missade det och sen ser jag väll lite på big brother.

    

Av emma - 20 april 2011 10:44

Har inte bloggat på tre dagar nu:O

Men tar en dag i taget:

Söndag;

Då åkte jag till burlöv center med min moster. Köpte byxor, tröja, riskakor (till mamma) och solglasögon där :D Men tog bara bild på tröjan som jag snart lägger upp en bild på. Sen kom mormor och morfar och hämtade mig eftersom dom ändå skulle dit. Och sen drog jag, mamma, pappa och syrran till entre och såg "Big Momma 3" och den var faktiskt skit bra. Den var jätte rolig och hade bra handling. Sen hände det nog faktiskt inte så mycket mer den dagen. Eller jo, jag mötte faster och hennes två systrar och stack till hundrastgåren :)

bild på tröjan;

 

måndag;

i måndags så stack jag till stan med moster eftersom hon skulle köpa en ny mobil och visste inte vilken. Köpte inget då men sen när jag precis var på gården så bestämde jag och chanel att vi skulle träffas i stan om en halvtimme så jag satte mig istället på en bänk en liten stund och tog sedan bussen till stan. Där köpte jag en buddha, en ring och två grapefrukter (så jag kan tatuera på dom). Det kommer snart bilder. Och sen mötte jag moster i stan igen och stack till coop med henne för dom hahde billigt godis denna veckan så jag köpte godis där och sen gick vi hem. Tror inte att det hände mer den dagen.

här är bilder på buddhan och ringen;    

tisdag;

Hände inte så mkt först så jag städade mitt rum för fullt och nu är det äntligen fint. Men ringde till chanel sen och frågade om hon hängde med ut men hon skulle träffa maja i folkets park om typ 20 min så jag väntade tills dom skulle till triangeln och mötte dom där lite senare. och sen hängde vi lite där och sen stack vi till stortorget och då blev chanel arg på oss för vi ville äta på bk och hon ville inte det, men vi hade ju liksom redan bestämmt att vi skulle på bk och det var därför som vi gick till stortorget. Men aja hon blev sur och stack och nu får inte maja tillbaka hennes skateboard som e hemma hos henne -.-' Men sen stack jag och maja till centralen och skulle ta femman först men sen tänkte vi att om vi tog trean så kunde vi hämta majas skateboard hos chanel. Men sen tog vi fel trea -.-' så vi fick gå av bussen på första hållplatsen och byta till den andra. Och sen när vi va på södervärn så va chanel "inte hemma" så vi tog 34:an hem istället. Haha jävla bajs dag!


Idag;

Idag blir det stapel med katta och maja och kanske sandra. Ska träffa maja kvart i 2 och ta femman till trean och träffa katta där klockan 2. Måste också lämna tillbaka mina böcker på bibblan först och sen drar vi. Tur att jag har två skateboardar så maja kan låna min eftersom chanel inte ville lämna tillbaka majas skateboard (DAMP!)

 

Av emma - 16 april 2011 22:30

Tänkte börja skriva på kvällarna istället, alltså om hela dagen istället för att skriva små snuttar hela tiden.

Men idag så har det inte hänt så mycket. Hänge med faster och hennes två systrar till hundrastgården och där fick hundarna leka. Och när jag kom hem så hängde jag bara med och hämtade mamma och pappa köpte en tatueringstidning. Sen har det inte hänt så mycket faktiskt. Eller jo, jag tatuerade nyss pappa. Jag gjorde homer simpson och sen ska han ha bart simpson och stewie griffin också eftersom han redan har homer och peter. Lite roligt ju. Tänkte titta på "Batman" nu, måste ju titta på mig själv lite också ;D. Blir väll att sätta på en annan film efter den och sen sova eftersom jag ska upp halv 8 imorgon D:

 

hej

Av emma - 16 april 2011 15:35

nu tänker jag bara skriva på kvällarna här om vad som hänt under dagen, och jag börjar idag...

 

Av emma - 15 april 2011 16:09

hände inte så mycket i skolan idag. förutom att so-pär hade köpte kakor och läsk till vår klass, för sina egna pengar. det var riktigt snällt. 

men nu ska jag handla något, vet inte var, får väll helt enkelt se var jag hamnar...

   

Presentation


M U S I K T A T U E R I N G K O N S T F O T O ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards